loader image

לא נעים לך לשווק? תקראי את זה!

גם לך קורה שאת מרגישה לא נעים לשווק את עצמך – כאילו שאת משוויצה או חלילה "מתלהבת" מעצמך קצת יותר מדי?

איך יכול להיות שהגענו למצב שבוא אנחנו מתביישות לדבר על עצמנו ולקדם על עצמנו? למה זה כזה מביך אותנו ואפילו…מכווץ?

בסרטון היום נאמץ גישה חדשה לשיווק שמגיע ממקום אותנטי ואמיתי, מוכנה להתחיל?
למעבר לסרטון המלא לחצי כאן 

הנה 4 דרכים שיעזרו לך לשווק בכיף:

  1. שיווק זה לא לדחוף מוצר או שירות למישהו שלא צריך
    למרות שכולנו חווינו את זה פה ושם בקניונים…אוחח' מעצבן! שיווק אותנטי כמו שאני אוהבת לקרוא לזה זה בסה"כ לשתף את הטוב שיש לך לתת עם אחרים – אני אתן לך דוגמה, אם אני ראיתי סרט או שקראתי ספר מעולה, אני ארוץ לספר לך עכשיו! בדיוק באותו האופן כדאי שתסתכלי על העסק שלך – אם יש לך משהו מדהים שבאמת יכול לעזור – זה גובל בפשע לא לשתף! למה שתשמרי את היכולות שלך רק לעצמך? (ואיזה הערה קטנה לצאת – אם אין לך משהו טוב לשתף – בבקשה אל תשתפי סתם, אבל אם יש לך משהו – דירבעלק שלא תשתפי!)
  2. תורידי את הפוקוס ממך
    תפני את הפוקוס שלך למי שצריכ/ה אותך – הרבה פעמים הלחץ או הבושה שלנו נובעים מזה שלא נעים לנו מה חושבים עלינו. אבל האמת היא – שלא חושבים עלינו כזה הרבה! במקום לשים את התאורה המרכזית עלייך, תפני אותה ללקוחה שלך – היא מרכז תשומת הלב שלך. ברגע שאת במוד של נתינה – את תעשי הכל כדי לעזור לאחר, אני מכירה אותך 😉
  3. תפסיקי לתת כל כך הרבה משמעות למה שאנשים אחרים חושבים עלייך
     יש לי חדשות מרעישות – לא משנה מה את עושה, אנשים ישפטו אותך. את הולכת ברחוב – אנשים שופטים אותך, את הלבוש שלך, את ההליכה שלך, את השיער שלך – ככה זה. וככל שיש יותר אנשים יש יותר דעות. ואני לא אומרת את זה כדי שלא תצאי יותר מהבית, אני אומרת את זה כי בין אם תעשי ובין אם לא תעשי – עדיין ישפטו אותך, אז עדיף שכבר תעשי – לא? תעשי את מה שחשוב לך.
  4. תזכרי למה את עושה את מה שאת עושה
    אחת הסיבות שאני משווקת את עצמי ואת העסק שלי זה כי אני רוצה ללמד את הילדים שלי (שעדיין אין לי) שזה בסדר וחשוב להאמין בעצמם ולקדם את עצמם. כשאת בשיא הנוכחות שלך את מאירה גם את האנשים שסביבך.

האם גם את התביישת לקדם את עצמך? מה הכי הפחיד אותך?
ואיזה נקודה מהנקודות האלה את הכי צריכה לשנן ולשמור קרוב ללב?

נתראה בפוסט הבא,
גבי.

הצטרפי למאות האחרות שכבר מייצרות תוכן באופן שותף!

לאן לשלוח את המתנה?

דילוג לתוכן