loader image

מה ללבוש לסרטוני וידיאו בעסק?

בחרת לצלם וידיאו לעסק? כל הכבוד!
זו אחת ההחלטות הכי טובות שתעשי עבור עצמך ועבור העסק שלך!

בסרטוני וידאו המטרה שלנו צריכה להיות די ברורה –  למשוך את התשומת לב של הצופים שלנו בתוך ים של הסחות דעת – אחת הדרכים הכי טובות להתבלט זה באמצעות בחירת הבגדים שלנו (שלפעמים אפילו יהיו בגדים שאנחנו לא בהכרח לובשים ביום יום שלנו).

לצפייה בסרטון "איך לגרום לסרטונים לבלוט באמצעות בגדים" לחצי כאן

איזה בגדים כדאי לבחור?

להדפס, לצבע ולצורה של הבגד יש השפעה עצומה לא רק על איך שהצופים תופסים אותנו, אלא גם על איך שמצלמת הוידיאו תופסת אותנו.

הנה 5 דברים לשים לב אליהם לפני יצירת סרטון וידיאו לעסק:

1. צבעים


צבעים מומלצים

את לא חייבת לרוץ ולמלא את המלתחה שלך בצבעי מותג שלך. במיוחד אם הצבעים האלה לא בהכרח מתאימים לגוון עור שלך.

 ככלל, צבעים שכדאי לשים בזמן צילום סרטוני וידיאו נוטים להיות גווני ה- jewel tones (גווני התכשיט) המונים את הסגול, ירוק, כחול, חמרה, צהוב חרדל ועוד – הצבעים נוטים להיות בולטים ורוויים ומתאימים לרוב גווני העור ועוזרים לבלוט במצלמה.

צבעים שמומלץ להמנע מהם

לבן – הצבע הלבן גורם למצלמה לאבד את ה"פוקוס" שלה ולשבש את הגדרות הצילום מה שיכול להוביל למסך כהה/בהיר מדי או ליצור תחושה שאת מאוד חיוורת.

אדום – בעיקר אם את בעלת פיגמט אדום בפנים, האדום יבליט את זה עוד יותר במצלמה. הוא יוצר לרוב מראה מאוד בוהק ונוקשה ועלול להרחיק צופים.

שחור – השחור לא אסור לחלוטין אבל ככלל הוא עלול לגרום לך "להבלע", לראות פחות פתוחה וליצור תחושת ריחוק. אם את מחפשת צבע כהה עדיף להצמד לכחול נייבי או ירוק כהה.

צבעי ניוד – תלוי בצבע העור שלך אבל בגדים בצבעים דומים מדי לגוון העור עלולים ליצור מראה חיוור מדי במצלמה ואת עלולה "ללכת לאיבוד".

צבעים תואמים לצבעי הרקע – אם כדוגמה הקיר מאחורייך ירוק ותלבשי חולצה ירוקה את ללא ספק תלכי לאיבוד בחלל, נסי ללכת על צבע ניגודי כמו ורוד.

2. הדפסים

בכל הקשור להדפסים – אני ממליצה בחום ללכת על הדפס כמה שיותר חלק מכמה סיבות.

1. כדי למנוע את הצורך בקניית חולצות רבות לצילומים, אני ממליצה להצמד לחולצות בייסיק ורק להחליף אקססוריז.

2. הדפסים יכולים לגרום להסחת דעת ולגרום לפוקוס להיות על הבגד ולא עלייך ועל התוכן שלך.

3.  הסיבה האחרונה והכי חשובה – הדפסים מסוימים כמו פסים יכולים לגרום לריצוד במצלמה. אם את ממש רוצה להשתמש בהדפס אני ממליצה להשתמש במשהו בסיסי כמו נקודות או פרחים ולוודא שזה אכן נראה טוב במצלמה ולא מושך ממך יותר מדי את התשומת לב.

3. גזרה

ביומיום שלי אני ממש אוהבת את מראה האוברסייז, אבל במצלמה המראה הזה פחות תופס.  לרוב חולצה גדולה עלולה לגרום לך לראות מרושלת ומי רוצה לראות מרושלת בעסק שלה?
זה יכול להיראות טוב אם זה בפלטפורמה כמו אינסטגרם  שמנסה לשדר לו מראה קצת יותר יומיומי  אבל כשאת יוצרת סרטון שנועד לשרת אותך לטווח ארוך ולגרום לך להיראות באור הכי מקצועי כדאי שתמצאי בגדים שיושבים עלייך בצורה שתחמיא לך גם במצלמה.

מנגד שימי לב שאת לא לובשת בגדים צמודים מידי שגורמים לך להרגיש לא בנוח כאילו כל מה שבא לך זה רק לפתוח כפתור ולעבור לטרנינג, התחושה הזאת יכולה להיות מאוד לא נעימה ולעבור דרך המצלמה.

4. טרנדים

אם את יוצרת סרטון שנועד לשרת אותך לטווח ארוך ולהיות סרטון ירוק עד (Ever green)  נסי להימנע מטרנדים שיגרמו לסרטון שלך להתיישן לפני זמנו.

5. צניעות

לא בטוחה עם החולצה שאת מתלבטת לגביה ראויה להיות בסרטון הוידאו עסקי שלך?  הכל תלוי בסוג העסק שלך, במה שאת רוצה לשדר ומי קהל הלקוחות שלך.  כדי לענות לעצמך את השאלה הזאת תשאלי את עצמך שאלה פשוטה –  האם הייתי לובשת את זה מול הלקוחות שלי בפגישה אחד על אחד?  לפי התשובה שלך כבר תדעי לענות לעצמך מה נכון לך.

אלה היו 5 הקוים המנחים שלי בבחירת בגדים לקראת צילומי וידאו.

 חשוב לי לציין אלה רק קווים מנחים –  אבל גם קוים יכולים להשבר. אז תרשי לעצמך לשחק ולצאת קצת מההגדרות אם זה מה שמרגיש לך נכון.

הכי חשוב שתלבשי את מה שעוזר לך להתבלט ולהרגיש בשיא העוצמה שלך כדי שתוכלי להעביר את המסר שלך ואת האנרגיה שלך דרך הסרטון.

 

עד הפעם הבאה, גבי.

הצטרפי למאות האחרות שכבר מייצרות תוכן באופן שותף!

לאן לשלוח את המתנה?

דילוג לתוכן