loader image

מרגישה תקועה בעסק? הנה 4 דברים ששווה לנסות

אם את מרגישה תקועה בעסק ברוכה הבאה למועדון, את לא לבד!

כולנו בשלב כזה או אחר מגיעות לנקודה שבה אנחנו צריכות להבין מה הצעד הבא או איך לבצע אותו. לפעמים הזמן עושה את שלו והדברים מסתדרים לבד ולפעמים צריך לעשות משהו כדי לצאת מהמצב הזה.

לצפייה בסרטון המלא לחצי כאן:איך לצאת מתקיעות

 

הנה 4 דברים שיכולים לעזור לך לצאת מתקיעות:

מהי הצלחה בעיני?

הרבה פעמים אנחנו לא יודעות מה הצעד הבא פשוט בגלל שאנחנו סוטות מהדרך שלנו. מה שהייתי מציעה לעשות במצב הזה זה לקחת צעד אחורה. תשאלי את עצמך "אני אני באמת רוצה? מה אני רואה בעוד 5 שנים מעכשיו? בעוד 10 שנים? איך העתיד האידיאלי שלי נראה?" משם תתחילי לגזור אחורה ותשאלי את עצמך – מה הצעד הבא שנכון בשבילי עכשיו? מה יקדם אותי אל עבר החלום שלי? את יודעת בתוך תוכך מה התשובה. איך את יכולה לגרום לזה לקרות?

פסק זמן

תקיעות זה חוסר תנועה וחוסר זרימה . שבצי לעצמך זמן ביומן שהוא רק בשבילך, זמן עם המחשבות שלך, בלי שום התחייבות לתוצאה, זמן להיות עם הדמיון והמחשבה. צאי להליכה בפארק, בים או בכל מקום שאת אוהבת ומעורר בך השראה. אני אישית ממליצה ללכת למקום עם טבע וירוק כדי לאפשר לעצמך זרימה חופשית של המחשבה.

שתפי

קשה לפתוח בעיה עם אותו הראש שיצר אותה. דברי עם חברה, קולגה או אפילו קחי לעצמך מאמנת עסקית אם זה מה שאת צריכה – ברגע שתדברי יקרו שני דברים – קודם כל תשמעי את עצמך בקול, זה יאפשר לך להוציא את כל מה שעובר עלייך החוצה. הדבר השני שיקרה זה שתוכלי לקבל שיקוף או אפילו רעיונות חדשים. תני לאחרים לעזור לך להדליק את הניצוץ שקיים בך מחדש.

כתבי

לפעמים זה לא שאנחנו לא יודעות מה לעשות, להפך – יש לנו כל כך הרבה רעיונות בראש שנוצרת תקיעות. תכתבי את הכל על דף ותראי במה את הכי צריכה להתפקס עכשיו – אם את צריכה עזרה – את מוזמנת להוריד את המדריך שיעזור לדברים לקרות

 

נ.ב – צריכה עזרה להוריד את החלומות שלך לקרקע ולהתחיל לייצר תנועה?
מוזמנת ליצור איתי קשר ולקבוע פגישת פוקוס VIP – אם זה הזמן שלך לייצר שינוי בחיים, אני כאן.

הצטרפי למאות האחרות שכבר מייצרות תוכן באופן שותף!

לאן לשלוח את המתנה?

דילוג לתוכן