loader image

איך להעלות את המוטיבציה כשאין חשק?

אם יש לנו עסק ואנחנו רוצות להצליח ולהנות מהדרך מוטימציה ודרייב זה חלק בלתי נפרד!

אז אם את מרגישה ירידה של אנרגיה ושהגיע הזמן להעלות אותה בחזרה הנה כמה דברים שיוכלו לעזור.

כדי לצפות בפרק "איך להעלות את המוטיבציה כשאין חשק" – לחצי כאן.

1. דעי לאן את הולכת

אין דבר שיכול לפגוע יותר בחשק, ביצירתיות ובדרייב כמו ללכת באפלה כשאת לא יודעת מה צפוי לך בדרך. לכן הדבר הראשון שהייתי מציעה לך לעשות זה לגבש תוכנית עסקית לעסק – מה קורה בכל חודש? על מה את הולכת לעבוד? מה את הולכת לפתח? איזה פוסטים את הולכת להעלות? אם יכולה לעשות את זה לשנה קדימה, לחצי שנה קדימה – ואם זה מאיים עלייך, אז ל-3 חודשים קדימה. ברגע שאת יודעת לאן את הולכת 2 דברים יקרו – את תדעי לאן את מתקדמת ואם משהו לא הלך כמו שרצית את יודעת שיש לך גיבוי.

2. תכנני את הזמן שלך

ברגע שיש לך את התוכנית הגדולה יותר – הגיע הזמן לתכנן את החודש שלך! ואחרי שתכננת את החודש שלך – תוכלי לתכנן את השבוע שלך, ואחרי שתכננת את השבוע שלך – תוכלי לתכנן את היום שלך. ככה תוכלי להציב לעצמך מטרות קטנות לאורך הדרך ולעמוד ביעדים שלך. אין דבר יותר מספק מאשר להתחיל משהו ולסיים אותו! לכן ברגע שסיימת את המשימה שלך – סמני לעצמך וי גדול ותמשיכי בדרכך לכבישת כל היעדים!

3. תני ערך למטרה שלך!

הדבר הבא שהרבה מאיתנו מפספסות ומפספים זה שכדי שנוכל להתמיד במטרה – אנחנו חייבות לחבר אותה לרגש או למשמעות חזקה. למה המטרה הזאת חשובה לך? למה זה חשוב לחשבון הבנק שלך? לקשרים שלך? להתפתחות האישית שלך? למה זה חשוב למסר שאת מנסה להעביר? וכן הלאה..ככל שיש לנו יותר סיבות ללמה המטרה הזאת חשובה לנו, יהיה לנו הרבה יותר קל להתמיד במטרה כי היא שווה המון עבורנו.

4. תתמקדי

תתפקסי על משימה אחת בכל פעם שאת הולכת להתמקד בה. ברגע שאנחנו מנסות לעשות הכל, האנרגיה שלנו מתפזרת וככה אנחנו מוצאות את עצמנו נשחקות הרבה יותר מהר. 

5. תחגגי את ההצלחות הקטנות!

הרבה פעמים אנחנו נוטות לחכות עד שנראה כמות מסויימת של עוקבים או סכום מסויים של כסף בבנק כדי לחגוג. אבל למרות שהדברים האלה בהחלט יכולים לשמח, אין לנו תמיד שליטה עליהם והם יכולים לקחת הרבה זמן מה שיכול לגרום לרוח לצאת לנו מהמפרסים.
אל תשכחי לחגוג את ההצלחות הקטנות בדרך, כל יעד קטן שמקדם אותך למטרה זו סיבה למסיבה! זה יכניס הרבה יותר כיף לעשיה שלך – מבטיחה!

6. מלאי את הכלי

אם עד עכשיו דיברנו על העסק שלנו, הגיע הזמן שנדבר גם על מי שעומד מאחוריו – כי העסק שלנו הוא רק חלק מאיתנו ואם אנחנו לא נהיה באנרגיה גבוה, זה יקרין גם לעסק שלנו. לכן אל תשכחי לשמור על עצמך – בין אם זה לאכול טוב, לישון טוב, להתאמן או פשוט להקדיש זמן לדברים שאת אוהבת (כמו קריאה, ציור, ריקוד וכו'…)

אלה היו כמה דרכים להגביר את המוטיבציה ואת החשק בעסק, אני מקווה שתתחילי כבר עכשיו ליישם!

ואם את צריכה עזרה – הכנתי עבורך מדריך לניהול זמן ומשימות בעסק בטוחה שתהני ממנו.

נתראה בפוסט הבא,
גבי ❤

הצטרפי למאות האחרות שכבר מייצרות תוכן באופן שותף!

לאן לשלוח את המתנה?

דילוג לתוכן